O proporție de 52% dintre specialiștii în recrutare din Romania verifică profilurile de Facebook ale candidatilor, 8 din 10 considerând că profilurile de LinkedIn și Facebook joacă rolul unei cărți de vizită.
70% dintre angajatori se folosesc de motorul de căutare Google pentru a tria candidații, însă abia în faza finală a procesului de selecție. Doar 30% dintre specialiștii în HR verifică ce apare pe Google referitor la un candidat înainte de a-l chema la interviu.
44% dintre angajatori verifică profilul de LinkedIn nu doar pentru a cerceta experiența profesională a candidaților sau recomandările acestora, ci și pentru a extrage trăsături de personalitate, în funcție de tipul de informație împărtășit pe această rețea. De asemenea, 59% dintre specialiștii în recrutare considera LinkedIn un canal principal, iar 1 din 2 îl consideră unul dintre cele mai relevante medii de selecție.
Citește și:
8 moduri de a-ti folosi contactele in gasirea unui job
Cele 4 pacate capitale ce trebuie evitate pe LinkedIn
Cum sa obtii jobul visat cu LinkedIn
Sursa: hipo.ro
Sursa foto: socialmediasmarketing.com