*la UNTOLD la prețul special de 499 de lei plus taxe, din prețul final de 650 lei + taxe al abonamentului
*la NEVERSEA la prețul special de 399 de lei plus taxe, din prețul final de 550 lei + taxe al abonamentului
În acest an campania este susținută de trupa VAMA, de un proaspăt absolvent de liceu, care dă examenul de bacalaureat în aceste zile, Alexia Eram dar și de către corespondentul PRO TV, Paula Herlo.
EDY CHEREJI, director de Marketing și Comunicare UNTOLD & NEVERSEA “Suntem extrem de încântați că această campanie a ajuns la a patra ediție și are foarte mari ecouri în rândul tinerilor absolvenți de liceu din România. Atâta vreme cât în fiecare an vor exista minim doi sau trei elevi de nota 10 motivați de festivalurile noastre, noi vom continua să îi premiem pe cei mai buni în fiecare ediție.”
Katharina Scheidereiter, CSR Kaufland România "Ne dorim să avem cât mai mulți câștigători cu note bune. Dar pentru că noi sprijinim educația pentru toți elevii din România, împreună cu partenerii noștri de la UNTOLD și NEVERSEA, premiem și absolvenți de liceu cu note mai mici decât 10. Important este să crezi în tine și să-ți urmezi calea. Sper să ne vedem cu cât mai mulți vara asta!”
Toți absolvenții care doresc să participe la campanie trebuie să acceseze link-ul http://untold.com/bacde10. În campania de anul trecut 81 de absolvenți care au promovat examenul de Bacalaureat cu nota 10 au primit abonamente cadou la cele mai tari petreceri ale anului 2017, UNTOLD și NEVERSEA. Alți peste 4000 de tineri au primit reducere la abonament.