Prin pagina de Facebook Livia de la BT: → Messenger → Start → Înregistrare → completarea codului de pe infocardul BTD, care este format din BTD5 + numărul contractului → adresarea întrebarii în scris.
Prin Skype: Se adaugă Livia de la BT în lista de contacte → Start → Înregistrare → completare cu codul de identificare financiară → adresare întrebare în scris.
Robotul a fost lansat în mai 2017 şi este una dintre modalitățile prin care clienții Băncii Transilvania şi, mai nou, a companiei BT Direct, pot afla informații utile. În primele patru luni ale anului, Livia de la BT a oferit peste 500.000 de răspunsuri referitoare la conturile, produsele şi serviciile băncii.
BT Direct este una dintre companiile Grupului Financiar Banca Transilvania, fondată în anul 2003. Aceasta oferă credite de consum prin Banca Transilvania, respectiv prin societățile de brokeraj de credite și magazinele partenere.
Citeste si:
---> De ce au fost taiate peste o mie de locuri de la noua universitati mari din tara
---> Young Audience Award revine cu 3 filme in premiera pentru Romania!