La sfârșitul anului trecut, Yahoo introducea noi schimbări pe partea de interfață ale serviciului Yahoo! Mail. Vehiculate cu ceva timp în urmă, acestea erau inevitabile după schimbarea CEO-ului. Pe lângă schimbări clare pentru utilizatorii Web, tot atunci utilizatorii de iPad-uri și tablete cu Windows 8 și Windows RT au beneficiat de interfețe optimizate pentru a profita cât mai ușor de serviciul de poștă electronică al companiei printr-un ecran sensibil la atingere.
Ca de fiecare dată, inițial, schimbările de interfață sunt opționale. Sunt undeva acolo și rămâne la latitudinea utilizatorului dacă să le adopte sau nu. Din păcate, vine un moment când sunteți obligați să faceți tranziția dacă vreți să mai aveți acces la serviciu. Începând de azi, singura alternativă pentru a nu îmbrățișa noua interfață web este să folosiți o aplicație gen Outlook cu suport pentru IMAP și să vă importați mesajele din Yahoo! Mail.
Tot ieri a mai avut loc un eveniment. Utilizatorii de Yahoo! Mail care vor în continuare să folosească serviciul vor trebui să accepte ca Yahoo să scaneze toate mesaje primite și trimise prin intermediul contului vostru de email. Această activitate va fi întreprinsă de companie cu scopul de a colecta date personale despre fiecare utilizator al serviciului pentru a-i oferi acestuia reclame personalizate și alte tipuri de conținut targetat pe interesele sale specifice.
În cazul în care această nouă colecție de termeni și condiții vi se pare exagerată sau ofensatoare trebuie să aveți în vedere faptul că Google face cu Gmail exact același lucru din prima zi a serviciului.
Sursa: playtech.ro
Sursa foto: slashgear.com