Facebook spune că modificările sunt rezultatul cercetărilor asupra modurilor în care utilizatorii răspund emoţional la diferitele tipuri de conţinut. Vor apărea mai puţine postări care îi pot afecta emoţional sau stresa pe oameni. Schimbările au şi rolul de a reducere expunerea la ştirile false, dar şi de a sparge „bulele” (numite „filter bubbles”) în care oamenii trăiesc pe Facebook. Compania a fost acuzată că le serveşte utilizatorilor în special conţinut care se potriveşte cu propriile lor puncte de vedere, fără să le arate şi păreri diferite.
„Vrem să ne asigurăm că produsele noastre nu sunt doar distractive, ci şi bune pentru oameni”, a declarat Zuckerberg pentru New York Times. Facebook, cea mai mare reţea de socializare online din lume, are aproximativ 2 miliarde de membri. Într-un mesaj publicat anterior pe pagina sa, Zuckerberg vorbea despre dorinţa de a „repara” Facebook în 2018, explicând că doreşte să se asigure că utilizatorii sunt protejaţi de abuzuri şi că timpul petrecut de aceştia pe reţeaua de socializare este unul de calitate, potrivit Mediafax.
Citeste si:
---> Impactul economic pe care il are UBB'ul in economia Clujului
---> Proiect inedit de prezentare si promovare a Clujului universitar
Sursa: cluju.ro