„Am încercat să surprindem spiritul Clujului ca oraș al comunicării, al strategiilor comune, cu alte cuvinte al parteneriatului, între universități, mediul de afaceri și autoritățile publice locale. Este pentru prima dată când toate universitățile publice ale unui centru universitar din România colaborează pentru realizarea și promovarea unei oferte comune, pentru constituirea unei comunități închegate și coerente, indiferent de concurența din timpul admiterii”, afirmă inițiatorii proiectului, potrivit cărora „caracterul multicultural al învăţământului superior şi oferta educaţională multilingvistică transformă Clujul într-un spaţiu deschis şi foarte primitor pentru studenţii din întreaga țară și din afara graniţelor României, fie că sunt sau nu vorbitori de limba română”.
Proiectul surprinde şi redă atât oferta universitară a Clujului, cât şi spiritul oraşului ca spaţiu cotidian, economic, cultural şi sportiv, un spațiu de manifestare reală a parteneriatului între entitățile reprezentative ale comunității (mediul de afaceri, mediul academic și autoritățile locale).
Proiectul realizat de cele șase universități publice din Cluj-Napoca – Universitatea Babeș-Bolyai, Universitatea Tehnică, Universitatea de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu”, Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară, Universitatea de Artă și Design, Academia de Muzică „Gheorghe Dima” – este doar primul dintr-un șir de proiecte comune care vizează promovarea Clujului universitar.
Materialul video coordonat de reprezentanți ai Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării din cadrul Universității Babeș-Bolyai ai poate fi urmărit accesând link-ul https://tinyurl.com/yd3bk8oo .
Citeste si:
---> Au fost suplimentate punctele de vanzare in care se pot elibera abonamente CTP pentru studenti
---> Vezi ce impactul direct are UBB'ul in economia municipiului Cluj-Napoca
Sursa: news.ubbcluj.ro
Sursa foto: impacttravel.ro