"După ce am făcut un mic research, am decis să ne axăm pe compania clujeană Broda. Ținând cont că se ocupă în special de personalizarea prin broderie, am decis să confecționăm niște tricouri cu designuri proprii, personalizate în funcție de poziția pe care fiecare dintre noi ar vrea să o aibă în viitor. Diana își dorește să devină graphic designer, așa că tricoul ei era imprimat cu textul “Junior Graphic Designer. Aventurier printre culori”. Cealaltă Diana aspiră la un post de copywriter, așa că pe tricoul ei scria “Junior Copywriter. Mai mult writer decât copy”. Iar eu vreau să fiu tot graphic designer, așa că pe tricoul meu era trecut “Junior Graphic Designer. Priceput la toate".
Am vizitat în total cinci agenții, care s-au arătat extrem de interesate de tricourile noastre și chiar impresionate de ideea creativă pe care am avut-o. Pentru noi a fost revelator să vedem cât de ușor se poate promova imaginea unei companii, a unui eveniment, a unui festival, a unui produs sau a unui serviciu într-un mod cu totul și cu totul inedit, și, mai ales, care nu implică costuri ridicate”, a relatat Darius Ghegheșan.
Cei trei studenți susțin că că guerrilla marketingul reprezintă unul din cele mai puternice instrumente din domeniu, întrucât permite organizarea unor campanii neagresive, de impact, care captează atenția și care impresionează publicul.
Sursa: ziuadecj.realitatea.net