„Avem hidrogen, luăm oxigenul din aer şi prin intermediul unui rezervor de captare, producem electricitatea folosită pentru a conduce autobuzul. Este vorba de o autonomie totală, în comparaţie cu autobuzul electric. Poţi merge peste 300 de km'", a declarat Geert van Hecke, director de vânzări pentru transportul public VanHool NV, la Conferința SET PLAN & ENVE.
„Practic autobuzului i se face plinul dimineața cu hidrogen în doar 7 minute și poate funcționa o zi întreagă fără alimentare, indiferent de anotimp.Nu produce dioxid de carbon şi nici alte emisii, deci, în principiu, ajută la curăţarea aerului şi ajută municipalităţile să îşi atingă obiectivul de purificare a aerului", precizează Bart Biebuyck, director executiv Fuel Cells and Hydrogen Joint Undertaking.
”Am avut ocazia de a testa noua tehnologie în materie de mobilitate şi transport public: maşina cu hidrogen şi autobuzul cu hidrogen. Această tehnologie a viitorului va contribui decisiv la diminuarea poluării în oraşele noastre şi la creşterea calităţii transportului public”, a declarat Emil Boc, primarul municipiului Cluj-Napoca.
Citeste si:
---> Peste 8300 locuri bugetate vor fi scoase la concurs de UBB in anul universitar 2019-2020
---> Concert Metallica la Bucuresti in turneul Worldwired. Cate bilete mai sunt disponibile