Companiile venite să recruteze la Târgul de Cariere au fost din domenii diverse, de la Inginerie, Consultanță, Automotive și IT, până la Resurse Umane, Financiar-Bancar, Turism și Contabilitate, oferind împreună peste 600 locuri de muncă, atât pentru România cât și pentru străinătate. De la posturi full time, la internshipuri, companiile cu cele mai multe oportunități la Târgul de Cariere Cluj în sezonul de toamnă 2019 au fost: Genpact, Bosch Automotive, Vertiv, Sta Travel, Emerson, Michelin, E-on, Banca Transilvania, Art of Hospitality, Tenaris, Rigips Saint-Gobain, Lufthansa Tecknik, Office Depot, Energobit și Cora.
Recrutarea în cadrul Târgul de Cariere s-a făcut într-un mod inteligent, prin intermediul unei aplicații prezentate în parteneriat cu eJobs România. “Oferta de locuri de muncă în acest sezon a fost variată, iar multe companii au demarat pe loc procesul de angajare. De la ingineri, contabili și chiar graficieni și lucrători comerciali, companiile au reușit să angajeze eficient și rapid, în special datorită sistemului de recrutare rapidă e-jobs“, a declarat Stanca Potra, PR Manager Târgul de Cariere.
Târgul de Cariere reprezintă cea mai mare și complexă rețea de evenimente de recrutare din România și Republica Moldova. Activitatea companiei a început în 2006, în Cluj Napoca, ajungând să ofere, după un deceniu de activitate, cea mai răspândită și eficientă soluție de recrutare din țară.
Evenimentele desfășurate în cele șapte orașe: Cluj-Napoca, Iași, Chișinău, Oradea, Târgu Mureș, Sibiu și Brașov, de două ori pe an (primăvara și toamna) au rolul de a aduce împreună angajatorii și candidații, astfel încât interacțiunea directă dintre aceștia să crească substanțial șansele pentru ambele părți de a se împlini profesional.
Citeste si:
---> RIUF – Romanian International University Forum va avea loc pe 22 octombrie, la BT Arena
---> Abonamentele CTP si vouchere culturale pentru studentii clujeni