Odată cu regândirea campingului, festivalul va câștiga aproximativ 30% în suprafața totală, ceea ce va permite introducerea de noi scene care vor completa line up-ul cu noi genuri muzicale, dar și explorarea zonei naturale de aici, prin integrarea de noi spații. „Provocarea va fi să abordăm toate aceste schimbări în mod sustenabil”, crede Andi Vanca, director comunicare Electric Castle. „În 2019, am reușit cu un efort extraordinar din partea partenerilor, dar și prin implicarea participanților, să reciclăm 80% din deșeuri, ceea ce e o premieră pentru un festival din România, însă planurile noastre vizează scăderea impactului real asupra mediului, din toate punctele de vedere, chiar dacă ne așteptăm ca numărul participanților să urce cu cel puțin 10%, media ultimilor ani”.
Aproape 30 de tone de hârtie, metal și plastic au fost reciclate după ediția din acest an a festivalului, cu susținerea Lidl România, iar 469 de kilograme de alimente au fost donate prin proiectul derulat cu Banca de Alimente. Electric Castle lucrează, deja, alături de organizațiile implicate în protecția mediului, la o nouă strategie pentru anul viitor.
Între timp, este momentul și pentru public de a-și face propriile planuri: în 22 octombrie, Electric Castle reia vânzarea de abonamente pentru ediția 8. Primele 10.000 de abonamente vor putea fi achiziționate într-o promoție specială la doar 399 lei, după epuizarea acestora prețul fiind de 499 lei. Toate detaliile legate de structura abonamentelor pentru 2020 se regăsesc pe electriccastle.ro.