TiMAF si Cannes Lions Romania anunta cea de a 2-a editie a festivalului de publicitate InterADdictive

Scris de  Sep 19, 2014

Festivalul Internaţional de Muzică şi Artă Transilvania în parteneriat cu Cannes Lions România anunţă cea de a 2-a ediţie a festivalului de publicitate InterADdictive ce va avea loc la Casa de Cultură a Studenţilor din  Cluj – Napoca, în perioada 10 – 12 octombrie.

 

În primele două zile, Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions în România, Ionuţ Munteanu, trainer şi fondator al agenţiei de marketing digital WebDigital şi Alex Ursa, Director Executiv al agenţiei Netlogiq vor susţine mai multe workshop-uri  destinate atât tinerilor ce îşi doresc să urmeze o carieră în domeniul publicităţii cât şi specialiştilor.

De asemenea, organizatorii festivalului de publicitate InterADdictive vin în întâmpinarea participanţilor creativi şi dornici de afirmare cu 2 noi competiţii şi premii atractive. Competiţia de Briefs, organizată în parteneriat cu Festivalul Internaţional Cannes Lions îi oferă câştigătorului o bursă în cadrul “The Alternative School for Creative Thinking” iar competiţia de Spoof-uri, 5 invitaţii la “Shorts Night”, eveniment dedicat filmelor de scurt metraj. Termenul limită de înscriere în cadrul acestor competiţii este 12 octombrie iar regulamentele de participare pot fi consultate pe web-site-ul www.timaf.com, secţiunea evenimente.

 

În ultima zi a festivalului de publicitate InterADdictive, moderatorii evenimentului, Bogdan Rădulescu şi Tibi Codreanu, vor ghida publicul prin domeniul publicităţii într-o prezentare inedită ce va conţine spectacole de pantomimă şi stand-up comedy acompaniate de un live band. Tot în cadrul acestui eveniment vor fi anunţaţi şi câştigătorii competiţiilor de brief şi spoof iar Teodora Migdalovici va înmâna bursa la “The Alternative School for Creative Thinking”.

 

Câștigătorii vor beneficia în baza acestei burse de aproape 2 luni de pregătire și studio în materie de cyber, integrated communication și creative effectiveness.

 

Taxa de participare variază între 15 şi 35 de lei, iar biletele pot fi achiziţionate de la Casa de Cultură a Studenţilor din Cluj – Napoca, Iulius Mall şi Hipermarketul Cora. Mai multe informaţii cu privire la preţul biletelor veţi găsi accesând pagina oficială a festivalului www.timaf.com, secţiunea evenimente.

 

Cea de a patra ediţie a Festivalului Internaţional de Muzică şi Artă Transilvania va avea loc în perioada 3 – 19 octombrie 2014 şi va cuprinde spectacole cu artişti internaţionali si naţionali, petreceri, competiţii de muzică, dans, fashion şi graffitii. Evenimentele vor avea loc în peste 50 de locaţii din Cluj – Napoca, cu implicarea a peste 200 de voluntari.

 

Pentru mai multe informaţii:

Trombitaș Mihaela

Tel: 0757.669.861,

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Tudor P.

Pasionat de webdesign si seo. Project Manager la www.campuscluj.ro

Lasă un comentariu

Vezi ofertele Eco Vera - producator Fose septice.

autonapoca.ro

Ultimele articole

Facebook

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.