De o buna bucata de vreme, The Big G a avut o ”slabiciune” pentru continutul original si de calitate. Si ce i-a mai atras atentia au fost link-urile pertinente, relevante pentru continutul ce le cuprinde. Se pare ca cele doua ”vedete” vor fi ”protagoniste” si in urmatoarele 12 luni ale anului 2014.
Tot ceea ce am invatat si utilizat in 2013 despre tehnicile de promovare SEO, ramane valabil si relevant. Update-urile Panda, Penguin si Hummingbird nu-si schimba infatisarea, doar se amplifica. Insa daca se vor inregistra si alte modificari sau noutati, vom afla la momentul potrivit.
Indiferent de page rank, indiferent de planul de marketing adoptat anterior, este cazul sa facem cu totii un pas inainte. Cu ajutorul echipei prezente pe website-ul promovareseo.com vom descoperi care sunt tendintele de promovare site pentru anul in curs. Si oricum ar functiona lucrurile pe care le stiam deja, este mai bine sa fim pregatiti pentru noile update-uri ale algoritmilor lui Google.
Continutul ramane in continuare sa fie rege
Continutul ramane la putere, numarandu-se si in acest an printre principalele strategii de promovare site. Se pare insa ca zilele in care articolele de 500 de cuvinte mai reuseau sa contribuie la page rank-ul site-urilor, au apus de mult. Insa nimeni nu contesta valoarea textelor mai scurte, bine cladite, cu infomatii veridice si interesante publicului cititor.
Articolele si orice continut cu mai mult de 1000 de cuvinte, chiar de 2000 de cuvinte, sunt mult mai pretioase, ce vor intari autoritatea site-ului respectiv. In plus, vor deveni mult mai atractive pentru Google, ce nu va intarzia sa-si premieze ”adeptii” cu locuri tot mai competitive pe pagina de rezultate.
Ne vom confrunta cu un content pe care Neil Patel il numea ”epic content”. Este oportunitatea maestrilor intr-ale contentwriting-ului de a-si desavarsi operele. Si ori de cate ori ”concurenta” va adauga 10 idei originale si bine documentate, vom putea opune rezistenta, oferindu-le cititorilor 20 in schimb. Noutatile cu care sa facem K.O. marea majoritate a competitorilor pot fi reprezentate de tutoriale detaliate, interviuri ale expertilor, imagini, videoclipuri, toate de cea mai buna calitate.
Link-urile raman si ele de o importanta majora
Importanta link-urilor printre tehnicile de promovare SEO ramane incontestabila. Confirmarea venea inca din timpul declaratiilor lui Matt Cutts din luna mai, anul trecut. Potrivit cuvintelor ”maestrului”, Google nu a incetat sa dezvolte metode tot mai complexe pentru identificarea si masurarea link-urilor naturale, depunctandu-le fara menajamente pe cele nenaturale. Si o data cu ele, si site-urile de destinatie.
Backlink-urile de calitate au fost intotdeauna elemente de o importanta majora printre tehnicile de optimizare si de promovare site, fiind adoptate si de specialistii de la Promovare SEO. Daca in trecut, orice website putea obtine fara eforturi backlink-uri ce ii avansau rangul in clasamentul SERP, in prezent, utilizarea lor se schimba rapid. De calitate sau nu, numarul prea mare ar putea face mai mult rau decat bine.
Google nu poate fi dus de nas nici chiar cu retele bine cladite de link-uri, de tip piramidal sau satelitar. Insa ce este cert, articolele de tipul advertorialelor continua sa ramana principalul obiectiv in lupta contra spam-ului. Cu totii ar trebui sa avem controlul total asupra link-urilor externe si sa incercam sa ne punem la punct strategia ideala pentru obtinerea celor mai valoroase. Totul, intr-un viitor nu foarte indepartat.
Atentie la autoritatea site-urilor generatoare de link-uri
Desi sunt utile in planurile de promovare SEO, advertorialele nu pot fi postate oriunde. La fel nici comentariile pe forumuri sau pe alte site-uri in scopul obtinerii de backlink-uri ”sanatoase”. Atat autoritatea domeniului, cat si page rank-ul sunt parametri ce se iau in considerare pentru aprecierea unui site.
Un alt criteriu de care trebuie tinut cont in stabilirea originii link-urilor inbound, sunt semnalele sociale. Este necesar sa acordam atentie publicului angajat in comentarii, putand astfel cataloga pertinenta acestora. Ideal ar fi sa punem accentul pe contributiile valoroase ale textelor scrise la subiect, care sa sensibilizeze publicul targetat. Asadar, sunt de evitat postarile, fie ele comentarii sau advertoriale, scrise doar pentru a crea o legatura si un link spre site-ul de destinatie.
Retelele de socializare, tot mai de impact
Printre metodele de promovare SEO, trebuie sa se regaseasca si cele mijlocite de catre retelele de socializare. Fara social media, se pare ca nu vom ajunge departe, intrucat mereu vom avea nevoie de noi metode si de canale media prin care sa ne facem cunoscut continutul.
La inceput a fost reteaua lui Zuckerberg, careia i-a urmat Twitter-ul. Iar intr-un final, era cazul ca si cel mai popular motor de cautare sa-si lanseze propiul social network. O data cu aparitia retelei Google+, erau evidente previziunile potrivit carora semnalele sociale ar fi devenit tot mai importante in cadrul strategiilor de promovare site.
Prin urmare, este esential ca orice afacere online sau/si offline sa-si intocmeasca un cont de firma pe diferite social media. In acest mod, distribuirea oricarui tip de continut (promotii, oferte, premii, informatii, noutati) pentru consumatori si public, va fi simplificata. In plus de aceasta, aprecierile publicului nu vor intarzia sa apara, putand fi si cuantificate, cu ajutorul semnalelor sociale de tip like-uri Facebook, Tweet-uri, +1 pentru Google+, etc.
Pentru a afla care va sunt prioritatile in materie de optimizare si de promovare site, echipa Promovare SEO este pregatita sa puna in aplicare cele mai eficiente strategii pentru imbunatatirea vizibilitatii voastre in SERP.
Sursa foto : sageerpsolutions.com