1. Curaj
Este vorba despre a avea capabilitatea de a face lucrurile să se întâmple. Când apar situații dificile, când apar obstacole, iar resursele sunt limitate, persoanele curajoase vor găsi întotdeauna o modalitate de a o scoate la capăt și a face ca lucrurile să se întâmple. Oamenii curajoși nu se gândesc la eșec, ci țintesc spre rezolvarea problemelor. Ei se focalizează doar pe soluții pentru a putea pune lucrurile în mișcare. A fi un angajat curajos înseamnă a obține rezultate prin creativitate și motivație.
2. Colaborare
Orice companie își dorește să aibă succes. Cheia stă în capacitatea de cooperare și colabora dintre angajați. De multe ori, obiectivele unei companii sunt atinse datorită colaborării colegilor în găsirea celei mai bune soluții. Pentru a fi candidatul potrivit, trebuie să fii dispus să renunți la ego-ul tău și să colaborezi la construirea unei echipe unite și puternice.
3. Curiozitate
Una dintre valorile umane fundamentale este învățarea. Pornim cu ideea de a evolua constant. Cu cat ești mai curios, cu atât este mai probabil să fii deschis la a învăța, fiind mereu în căutarea de noi informații.
De cele mai multe ori, curiozitatea și dorința de a învăța pot fi evaluate prin modul în care motivezi schimbările de joburi anterioare, precum și după întrebările pe care le adresezi angajatorului.
4. Empatie
Una din calitățile esențiale ale unui angajat este inteligența emoțională. Aceasta conduce la apariția atenției, dedicării și a unui leadership de invidiat. Empatia este importantă pentru că ea pune baza încrederii într-o organizație și îi încurajează pe membrii echipelor să ofere suport reciproc, să se perfecționeze continuu și să facă lucruri mari împreună.
Sursa foto: juniorjobs.ro