Oktal.ro anunţă începerea campaniei de Black Friday 2014 vineri, 21 noiembrie. Compania a pregătit reduceri de până la 60%, la diverse produse din oferta sa şi estimează vânzări de 2 milioane de euro. Printre produsele care vor beneficia de reduceri începând cu data de 21 noiembrie se numără laptopurile, televizoarele, tabletele, telefoanele mobile, electronicele, electrocasnicele, calculatoarele şi componentele PC.
În dată de 21 noiembrie, pe site-ul MarketOnline.ro vor fi afişate reduceri de până la 75%, fiind oferite preţuri speciale pentru: televizoare, tablete, telefoane, laptopuri, electrocasnice mari şi mici, componente PC, aparate foto şi produse de îngrijire personală.
Distribuitorul de echipamente IT refurbished CIT Grup anunţă reduceri de până la 80% la produsele din gama profesională în intervalul 21-28 noiembrie, vizând în special distribuitorii din reţeaua sa şi segmentul B2B. Compania oferă discounturi de până la 80% la gama de produse profesionale IT refurbished. Cele mai mari reduceri sunt aplicate la imprimante profesionale.
De Black Friday 2014, Elefant.ro are reduceri între 40% şi 80% la peste 200.000 de produse, la toate categoriile de pe site, de la genţi şi parfumuri, la produse de decoraţiuni interioare, vestimentaţie, produse de îngrijire, telefoane, laptopuri, tablete, jucării şi cărţi.
„Toate produsele vor fi livrate din stocurile aflate în noul depozit de peste 3.000 mp al elefant.ro, în maximum o săptămână de la comandă, chiar şi în cazul în care volumul de cereri va depăşi aşteptările”, a declarat Dan Vidraşcu, directorul executiv al magazinului online.
eMAG, cel mai mare magazin online din România, estimează că va înregistra cu ocazia evenimentului Black Friday 2014 organizat pe data de 21 noiembrie, încasări de 150 de milioane de lei (circa 34 de milioane de euro), în creştere cu 50% faţă de Black Friday 2013. Circa 450.000 de produse vor fi incluse în campania de Black Friday 2014, faţă de 250.000 în 2013, a declarat Iulian Stanciu, directorul general al eMAG. Pentru pregătirea Black Friday 2014, eMAG a investit 5 milioane lei în servere şi 2 milioane de lei în platforma online.
Vezi ce categorii de oameni cumpără de obicei de Black Friday si care îți sunt drepturile, dând un click aici.
Sursa: gandul.info