Cealaltă categorie, se gândeşte, dacă nu instant, eventual mai târziu, la o mogâldeaţă gigantică, cu un zâmbet mai creepy, asemănător cu cel al lui Kristen Stewart, care răstoarnă şi trânteşte şi are crize de isterie dacă-i refuzi produsul.
(Ar fi un sfat bun pentru marketeri şi publicitari să aplice metoda asta)
Dar nu, nu vă voi povesti în acest articol despre acele mingiuţe drăgălaşe şi nici despre seria de reclame care a câştigat premii şi a devenit virală pe internet. Vă voi povesti în schimb despre un site, respectiv aplicaţie, ambele o noutate pe piaţa românească.
Desigur, despre ce vreau să vorbesc eu aici nu are doar un simplu Panda în titlu, ci o combinaţie. Cu mâncare. Adică, FoodPanda. Acum, să vedem ce face şi înseamnă treaba asta. Să fie vorba de bambus? Eh. Nu. Nu chiar.
Bine, bine, cum am mai zis, e un site, care conţine aproape toate restaurantele din oraşele mari (momentan, doar din Cluj şi Bucureşti), şi care are ca scop ... lipsirea unui individ de aşteptarea crâncenă la cozi sau la mese incomode. (exagerez puţin) Pe scurt, comandarea mâncării online şi evident, primirea ei ASAP. Evident, e un must pentru introvertiţii care nu vor să vorbească la telefon cu străini, şi pentru cei care sunt mult prea ocupaţi.
Indiferent dacă eşti timid sau fără timp, aplicaţia FoodPanda e foarte faină şi merită downloadată, respectiv utilizată. Economiseşti timp şi nervi. Şi te poţi răzgândi oricând înainte să trimiţi comanda. Nu enervezi pe nimeni. Eventual doar pe stomacul tău şi pe comăseni. Cam atâât. Goooo, go, go FoodPanda!
sursă foto: tumblr.com, streetfightmagcom.b.presscdn.com