Absolvenții de arte și arhitectură din România își pot înscrie aici lucrările de diplomă (licență și disertație, 2019) până pe 25 iulie, urmând ca cele mai bune proiecte să fie expuse, prezentate și promovate în cadrul ediției de anul acesta a festivalului. Mai multe detalii despre apelul de proiecte găsiți aici. În fiecare an, evaluarea și selecția proiectelor înscrise este făcută de un board creativ format din peste 30 de profesioniști consacrați în industriile creative și artele vizuale.
În cele cinci ediții de până acum, DIPLOMA s-a impus ca un susținător al tinerei generații de creativi români, oferindu-le acestora vizibilitate și deschidere atât în fața specialiștilor din industrie, cât și în fața pasionaților de artă. Absolvenții selectați să-și prezinte lucrările în expoziția centrală a festivalului, în care boardul creativ identifică potențial, originalitate și creativitate, au parte astfel de un prim contact și dialog cu piața în care își propun să activeze. Acest tip de interacțiune între generații este una dintre principalele mize asumate de proiectul DIPLOMA încă de la început. Totodată, DIPLOMA a reprezentat, încă de la prima ediție, puntea de legătură a fiecărei noi generații de artiști cu publicului larg, atât prin expoziția centrală, cât și prin evenimente conexe, precum conferințele DIPLOMA Talks, audiții de teatru, vizionări de filme și musicaluri, la care s-au adăugat o serie de petreceri.
The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de peste 20 de ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România. Prin tot ceea ce face, contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. Este fondator al Romanian Design Week, al Galei Societății Civile, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine, Noaptea Agenţiilor și Cartierul Creativ, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi ADC*RO Awards.
UniCredit Bank este parte a UniCredit, bancă comercială paneuropeană puternică, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate şi de Investiţii, care oferă o rețea unică vest-, central- şi est-europeană bazei sale de 26 de milioane de clienți. UniCredit pune la dispoziția clienților săi atât expertiză locală, cât și internațională, oferindu-le acces de neegalat la bănci de top în 14 piețe principale: Italia, Germania, Austria, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Ungaria, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Turcia. Băzându-se pe o rețea internațională de sucursale și filiale, UniCredit deservește clienți în alte 18 țări din întreaga lume. Grupul este prezent în România prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management şi UniCredit Services.
Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactați: Ana Păun, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., 0723 750 722.
Poate le-ai ratat:
---> Accesul in festival, transportul in comun si restrictii de circulatie pentru festivalul NEVERSEA
---> NEVERSEA este Brand Ambasador al campaniei "Culori pe cale de disparitie" al WWF Romania