În 23 și 24 martie, 40 de studenți și tineri absolvenți din domeniile IT și marketing vor vizita 12 companii de profil din Cluj-Napoca pentru a vedea cu ochii lor cum se desfășoară activitatea, pentru a înţelege mai bine cultura organizațională și ce înseamnă să faci parte din acestea. Evenimentul „Open for Talent” aduce în același timp mai multe companii de IT care își deschid porțile pentru studenți cu scopul de a le prezenta povestea reală a companiilor, direct la ele acasă, astfel încât alegerile lor de carieră să se bazeze pe informații directe și personale.
Sunt vizați studenții de la Universitatea Tehnică și Universitatea Babeș-Bolyai, cu precădere de la Facultățile Automatică și Calculatoare, Matematică, Informatică și Informatică Economică. 40 de participanți vor fi selectați pe baza profilurilor educaționale, a motivației și a intereselor profesionale. Înscrierile au început în 1 martie și se vor încheia în 20 martie .
„Clujul ultimilor ani a fost influențat major de companiile de IT și de un număr important de studenți care le-a permis să se dezvolte. Multe companii au dificultăți în a recruta, le este greu să se diferențieze și să le arate celor pe care îi vor ca angajați de ce să le aleagă. „Open for Talent” vine să rezolve această provocare, dând șansa companiilor să își spună și, mai important, să arate propria poveste. Studenții selectați vor putea vedea la fața locului cum se întâmplă lucrurile și cum e în fiecare din aceste companii” , declară Gabriel Dombri, inițiatorul proiectului.
Dintre companiile participante se numără EBS (foto), Yonder, Gameloft, Wolters Kluwer, Life is Hard, Inspiricon sau Tapptitude, urmând ca lista completă să fie anunțată în 10 martie. Evenimentul este susținut de organizații studențești şi organizat de Growth Marketing Academy, platformă de dezvoltare de talent de marketing pentru companiile tehnologice și startup-urile din Europa.
Sursa: ziuadecj.realitatea.net