Parteneriatul dintre eMAG si Posta a fost reluat, dupa ce la sfarsitul lunii octombrie a fost suspendat din cauza grevei spontane a postasilor.
Expeditiile eMAG sunt monitorizate in sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, pana la livrare. Daca, pana in prezent, destinatarii erau avizati de catre eMAG, printr-un SMS, in momentul in care coletele erau predate Postei Romane, in perioada Black Friday notificarea va veni direct din partea operatorului postal. Posta Romana va transmite un SMS pentru fiecare colet care va intra in oficiul ales de client. Acesta va contine: numarul AWB al trimiterii, numarul si programul oficiului postal, precum si suma de plata ramburs.
In cadrul serviciului PostCollect, operatorul national de servicii postale preia, sorteaza si livreaza coletele partenerului la sediul subunitatilor postale participante, in functie de alegerea clientului. Aceasta poate fi facuta printr-un singur click, pe site-ul retailerului. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor postale prin intermediul ghiseelor dedicate si vizibil semnalizate, clientul avand optiunea deschiderii coletului pentru verificarea continutului. Conform contractului incheiat, Posta Romana poate pastra coletele avizate in oficiile postale timp de 4 zile calendaristice, de la data sosirii in unitate.
Sursa: hotnews.ro