5 motive sa iti faci un website

Scris de  Apr 23, 2015

Tot mai multe firme și-au mutat afacerea și în mediul online sau au deschis, cel puțin, un site de prezentare. Este una dintre cele mai bune moduri de a oferi informații în timp real potențialilor clienți și de a le oferi posibilitatea să te contacteze sau să îți cumpere un produs fără ca să se deplaseze la un magazin fizic. Nu uita: o adresă de website este mult mai ușor de reținut decât un număr de telefon. Totuși, nu îți recomandăm să te apuci singur să dezvolți unul pentru că necesită anumite cunoștințe, astfel că cel mai bine ar fi să apelezi la o firmă de creare site-uri.

 

1. Noi potențiali clienți

Tot mai multe persoane caută informații online despre un produs pe care vor să îl cumpere. Indiferent că site-ul tău este de prezentare a serviciilor pe care le oferi sau este un site de vânzare, atunci când potențialii clienți intră pe site-ul tău își formează o părere pe baza căreia vor face o achiziție. Dacă nu ai un website, riști să pierzi numeroși clienți în fața concurenței.

 

2. Crește credibilitatea

Existența unui website este un motiv în plus de credibilitate pentru potențialii tăi clienți. Astfel vei arăta că investești încontinuu în dezvoltarea ta și că știi să ții pasul cu tehnologia.

 

3. Promovare și vânzare 24/24

Un site este deschis non stop, chiar și atunci când tu ești plecat în vacanță sau nu ești disponibil. În lipsa timpului din timpul zilei, utilizatorii caută informații și în weekend sau seara. Dar tu dacă ai un website vei fi mereu prezent atunci când ei caută informații despre compania ta sau produsele tale și nu te vor prinde niciodată cu ușa închisă.

 

4. Costuri reduse

Costurile sunt mult mai reduse pentru un magazin online și pentru promovare decât ar fi în mod tradițional. Prin intermediul unui site pot să oferi informații gratuite despre produsele și serviciile tale, dar și să te promovezi prin anumite tehnici care de cele mai multe ori sunt gratuite.

 

5. Recomandări și feedback în timp real

Recomandarea din partea altor clienți a devenit unul dintre motivele pentru care utilizatorii cumpără sau nu un produs. Este mult mai ușor să rogi un client să îți lase un feedback prin intermediul unui formular atunci când are timp, decât să îl pui să scrie într-un caiet într-un moment în care se grăbește. Plus de asta, poți să îți îmbunătățești serviciile pe baza comentariilor lăsate fără ca să ceri opinii în plus. 

 

Sursa foto: boostoneweb.com

Ultima modificare Luni, 13 Iulie 2015 13:46
Larisa Lacatus

Sunt stundetă a Facultății de Asistență Socială. Îmi place să fiu înconjurată de oameni de la care am ce învăța. Iubesc romanele polițiste și ciocolata amăruie.

Lasă un comentariu

Vezi ofertele Eco Vera - producator Fose septice.

autonapoca.ro

Ultimele articole

Facebook

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.