1. Noi potențiali clienți
Tot mai multe persoane caută informații online despre un produs pe care vor să îl cumpere. Indiferent că site-ul tău este de prezentare a serviciilor pe care le oferi sau este un site de vânzare, atunci când potențialii clienți intră pe site-ul tău își formează o părere pe baza căreia vor face o achiziție. Dacă nu ai un website, riști să pierzi numeroși clienți în fața concurenței.
2. Crește credibilitatea
Existența unui website este un motiv în plus de credibilitate pentru potențialii tăi clienți. Astfel vei arăta că investești încontinuu în dezvoltarea ta și că știi să ții pasul cu tehnologia.
3. Promovare și vânzare 24/24
Un site este deschis non stop, chiar și atunci când tu ești plecat în vacanță sau nu ești disponibil. În lipsa timpului din timpul zilei, utilizatorii caută informații și în weekend sau seara. Dar tu dacă ai un website vei fi mereu prezent atunci când ei caută informații despre compania ta sau produsele tale și nu te vor prinde niciodată cu ușa închisă.
4. Costuri reduse
Costurile sunt mult mai reduse pentru un magazin online și pentru promovare decât ar fi în mod tradițional. Prin intermediul unui site pot să oferi informații gratuite despre produsele și serviciile tale, dar și să te promovezi prin anumite tehnici care de cele mai multe ori sunt gratuite.
5. Recomandări și feedback în timp real
Recomandarea din partea altor clienți a devenit unul dintre motivele pentru care utilizatorii cumpără sau nu un produs. Este mult mai ușor să rogi un client să îți lase un feedback prin intermediul unui formular atunci când are timp, decât să îl pui să scrie într-un caiet într-un moment în care se grăbește. Plus de asta, poți să îți îmbunătățești serviciile pe baza comentariilor lăsate fără ca să ceri opinii în plus.
Sursa foto: boostoneweb.com