În prezent, Beard Mobilul funcționează strict în regim de voluntariat, cu aproximativ 150 de curse pe lună, neavând fondurile necesare pentru a asigura o activitate susținută zi de zi. Cu sprijinul participanților la Walking Month, organizatorii și-au propus să asigure costurile de funcționare pentru un an întreg, ceea ce va permite realizarea unui număr triplu de curse în fiecare lună, dar și achiziționarea unui elevator necesar pentru transportul persoanelor cu dizabilități.
Înscrierile în competiție se pot face începând de astăzi pe site-ul www.walkingmonth.ro, sau direct din noua aplicație Walking Month disponibilă în Google Play (pentru telefoane cu Android) și App Store (pentru telefoane cu iOS).
Participanții la WALKING MONTH vor avea la dispoziție o lună întreagă, din 11 septembrie în 10 octombrie, pentru a face cât mai mulți pași, în echipe de câte 4 persoane. La final, cele mai bune echipe vor câștiga premii precum primele abonamente la Electric Castle 2018, echipamente sportive și de relaxare, cafea de la Narcoffee Roasters și alte surprize oferite de companiile partenere ale proiectului.
WALKING MONTH este un câștig și pentru cei care nu vor încheia campania cu premii, dar care au reușit ca timp de o lună să adopte un stil de viață mai sănătos, cu mai multă activitate fizică. În plus, campania contribuie și la decongestionarea traficului rutier într-una dintre cele mai aglomerate perioade de peste an, care include începerea anului școlar și apoi a celui universitar.
În cele două ediții anterioare, peste 2.000 de participanți au demonstrat că vor să câștige sănătate și să ajute la rezolvarea unor probleme ale orașului. În 2015, aproape 600 de persoane au strâns 42.000 de lei pentru secția de Terapie intensivă a Spitalului de urgență pentru copii din Cluj-Napoca. În 2016, numărul de participanți a crescut la 1.440, care au donat 132.126 de lei pentru terapia copiilor cu dizabilități neuro-motorii aflați în grija Grădiniței Speciale Malteze.
Concursul Walking Month este organizat de Betfair Romania Development, în parteneriat cu Primăria municipiului Cluj-Napoca și cu sprijinul Worvag Pharma, Asociația de Podiatrie, Iulius Mall, Electric Castle și Narcoffee Roasters.
Citeste si:
---> Primaria Cluj-Napoca faciliteaza comunicarea online: 18 locuri cu Wi-Fi gratuit in oras
---> Cluj-Napoca este cel mai vizitat oras din Romania