Terminalele de plata, inovatia din domeniul publicitar

Scris de 

S-a discutat destul de mult despre terminalele de plata, probabil cea mai buna inovatie in randul modalitatilor rapide de plata. Cum tot mai multe companii apeleaza la terminale de plata in vederea colectarii tarifelor la utilitati precum si pentru a le oferi clientilor sai o modalitate facila de a-si achita produsele si serviciile, este evident ca ele devin extrem de populare si le regasim in majoritatea spatiilor importante ale oraselor in care locuim.

La inceput au fost montate in spatiile extrem de populate, asa cum sunt garile de tren, statiile de metrou si tramvai, centrele comerciale si chiar institutii publice, insa prezentul ne arata ca un terminal de plata se pliaza pentru multe alte spatii, dimensiunile reduse si adaptarea rapida la conditiile de mediu fiind avantajele sale de baza.

 

La baza, un terminal de plata are un scop precis: colectarea unor anumite sume de bani pe care clientii le datoreaza furnizorilor de servicii. Realitatea este oarecum discrepanta, tot mai multe companii folosindu-se de aceste terminale de de plata in vederea promovarii unui produs sau a unui serviciu. Logica este cat se poate de simpla si implica atat zona vizibila a unui terminal de plata cat mai ales logistica dedicata publicitatii, un asemenea ansamblu fiind echipat cu cel putin un display in care pot fi rulate diverse spoturi publicitare.

 

Unde pot fi amplasate terminalele de plata cu modul publicitar?

Realizand o analiza completa asupra potentialelor locatii in care pot fi amplasate terminalele de plata, remarcam numai putin de doua situatii distincte. Una dintre ele se refera la gama de terminale de plata outdoor, aceste structuri avand o baza mult mai solida, special adaptata conditiilor atmosferice exterioare. Se folosesc carcase mult mai rezistente la precipitatii si socuri mecanice, in timp ce intreaga structura a unui terminal de plata outdoor poate fi considerata una mult mai solida. Exemple concrete de zone exterioare propice pentru montajul unui terminal de plata outdoor: statii de tramvai si autobuz, parcuri si piete.

 

De partea cealalta, pe piata regasim terminale de plata indoor, acestea fiind potrivite pentru centrele comerciale, garile de tren, statii de metrou, aeroporturi sau alte locatii acoperite. Indiferent de natura terminalului de plata enuntat anterior, se pot atasa display-uri cu dimensiuni si capacitati tehnice variabile, capabile sa redea in format video si audio diverse spoturi publicitare.

 

Avantajele rularii materialelor publicitare pe un terminal de plata

Fiind vorba despre o inovatie care a patruns in mod fulgerator pe piata din Romania, sunt indeajuns de multe firme si companii care nu au descoperit adevaratele avantaje ale promovarii prin intermediul spatiilor publicitare ale terminalelor de plata. Fie ca este vorba despre plasarea unui simplu afis publicitar pe una dintre fetele terminalului sau despre inchirierea display-ului aferent, vom puncta doar cateva dintre principalele motive pentru care ar trebui sa testati aceasta forma de publicitate.

 

- Vizibilitate sporita, produsul sau serviciul promovat fiind observat chiar si de cateva mii de persoane in fiecare zi, diferentele de audienta fiind in stransa concordanta cu locatia in care se afla terminalul.

- Promovare regionala sau targetata, in functie de zona in care montati terminalul de plata avand posibilitatea sa va adresati unui anumit gen de clienti. Targetarea se face in functie de zona(oras) si publicul tinta, plasarea terminalelor de plata intr-o anumita locatie oferindu-va expunere in fata publicului de o anumita varsta sau gen.

- Flexibilitate sporita, o campanie aflata in desfasurare fiind monitorizata cu mare usurinta. Pornind de la aceasta premisa, aveti oricand posibilitatea de a modifica anumiti parametri ai spotului publicitar.

- Captarea atentiei prin intermediul imaginilor si a sunetului, nu putine dintre terminalele de plata disponibile pe piata oferindu-va posibilitatea de a rula spoturi publicitare video si audio.

 

In concluzie, alegerea unui terminal de plata ca maniera de publicitate este de bun augur pentru orice tip de afacere, importante sunt mai degraba micile detalii, pornind de la expunerea de care aveti parte si pana la forma de publicitate aleasa.

 

Tudor P.

Pasionat de webdesign si seo. Project Manager la www.campuscluj.ro

Lasă un comentariu

Vezi ofertele Eco Vera - producator Fose septice.

autonapoca.ro

Ultimele articole

Facebook

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.