Cateva sfaturi simple de optimizare a unui site

Scris de 

Daca activezi in mediul online, ar trebui sa stii deja ca un site fara vizitatori este ca o masina fara benzina. Din acest motiv, optimizarea unui site este foarte importanta pentru succesul afacerii tale online. In cazul in care nu activezi in online dar ai de gand sa iti faci un site, aceste sfaturi te vor ajuta la inceput de drum.

 

Conform  costidesign.ro - platforma specializata in creare magazin online, exista mai multe variante de a aduce vizitatori siteului tau. Unele sunt gratuite iar pentru altele trebuie sa platesti. Noi iti vom expune cateva dintre ele iar concluzia o vei trage singur.

 

1. Social media

Social-Media

Indiferent de natura siteului tau, fie ca este un site de prezentare sau magazin online, social media este foarte importanta in optimizarea unui site. Cele mai importante retele sociale sunt facebook, twitter, google plus si instagram.

Dar simpla creare a unei pagini in social media nu este suficienta. Este nevoie de activate zilnic, postari regulate si angrenarea cititorilor paginii prin comentarii si shareuirea continutului paginii.  In prima faza aceste platforme sunt gratuite dar pentru a avea rezultate, este necesar sa investesti timp iar daca nu dispui de el, poti cumpara reclama in interiorul platformelor.

 

2. Comparatoare preturi

comparatoare preturi

In cazul magazinelor online, comparatoarele de preturi sunt adevarate comori. Conditia este sa ai preturi competitive pentru a genera suficient interes si a atrage clienti pe site.  Pe langa preturi bune, trebuie sa ai si un design placut al site-ului pentru ca a atrage increderea clientilor. Pe internet exista suficiente firme care se ocupa cu realizare magazin online, deci nu fi zgarcit cand vine vorba de design pentru ca de asta depinde succesul tau online.

 

3. Adwords

google adwords

Adwords a revolutionat felul in care se face reclama pe internet, introducand sistemul de pay per click. Practic, firma ta va fi taxata doar cand un client interesat de produsele tale va da click pe reclama aparuta in google. Deoarece sistemul functioneaza pe baza de licitatie, costul unui click difera de la o nisa la alta dar un pret orientativ este in jur de 1 leu/click pentru o nisa medie.

 

4. Publicitate offline

outdoor-advertising

Combina publicitatea online cu cea offline pentru rezultate remarcabile. Studiile arata ca majoritatea clientilor prefera un brand in dauna unui site mai putin cunoscut. Investeste in imaginea ta prin reclame la radio, tv sau outdoor.

 

5. Recomandari

recomandare

Pe langa toate metodele clasice de promovare, recomandarea ramane cea mai buna reclama. Ofera produse si servicii de calitate si vei avea doar de castigat. Nici o reclama din lumea nu va putea compensa pentru lipsa de calitate. Iar aceasta promovare este gratuita doar prin simplul fapt ca acel client a fost placut impresionat de siteul/serviciul/produsul tau.

 

Sursa foto : repricerexpress.com

Tudor P.

Pasionat de webdesign si seo. Project Manager la www.campuscluj.ro

Lasă un comentariu

Vezi ofertele Eco Vera - producator Fose septice.

autonapoca.ro

Ultimele articole

Facebook

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.