Prima banca din Romania care devine complet digitalizata de azi

Scris de 

ING Bank România nu mai asigură servicii la casieriile fizice începând de astăzi, 29 octombrie 2018, termenul fiind stabilit în septembrie. Banca și-a mai anunțat clienții, atât la începutul anului, cât și în vară, că va recurge la această operațiune, dorind să-și transforme toate sucursalele în unități de tipul self-service, în care operațiunile precum cele desfășurate la casierie să fie eliminate, relatează profit.ro.

 

ING devine prima bancă digitalizată complet. De azi, toate casieriile fizice ale ING Bank se închid. Tranzacţiile se pot face online, iar sucursalele se transformă în unităţi de tipul self-service. Banca a anunţat pe parcursul anului că principalul canal de tranzacţionare devine ING Home’Bank, în timp ce Self’Bank-urile au noi tipuri de ATM-uri, care înlocuiesc casieriile tradiţionale. „Principalul canal de tranzacţionare continuă să fie ING Home’Bank, în timp ce Self’Bank-urile îşi vor deschide uşa până la finalul anului şi către persoane care nu au carduri ING, aceştia având posibilitatea să depună numerar într-un cont ING folosind noi tipuri de ATM-uri, ce vor înlocui tradiţionalele casierii”, au precizat reprezentanţii ING Bank.

 

Clienţii ING pot să depună numerar folosind cardul ING ataşat contului (lei sau euro) direct la ATM-urile ING, pot să îi transfere prin ordin de plată – dacă au banii într-un cont la o altă bancă sau pot să transfere instant banii (lei) pe care îi au la alte bănci prin funcţionalitatea „Portează-ţi banii“ din ING HomeBank – serviciul ING de internet banking. Conturile clienţilor ING vor putea să fie alimentate de către alte persoane direct la ATM-urile ING, pe baza unui cod de depunere ce poate fi solicitat în ING Office, pentru lei începând din 1 noiembrie 2018 sau prin transfer bancar. Clienţii îşi vor putea vedea şi gestiona ratele la credite direct din HomeBank.

 

Conform unei evaluări din 2017, clienţii ING din segmentul de retail au folosit deja canalele digitale pentru 99% din tranzacţiile de bază. La casierii, numai 1% dintre clienţi retrăgeau banii şi 5% îi depuneau în cont. Pe de altă parte, frecvenţa cu care un client accesează ING Home’Bank este în medie de o dată la două zile, în schimb nu vizitează un office mai des de o dată pe an. Anul trecut numărul de interacţiuni şi solicitări venite de pe mobil către bancă s-a dublat, potrivit informaţiilor transmise de bancă. Între septembrie 2017, când a fost lansat creditul de nevoi personale disponibil instant, septembrie 2018, un total de 5.000 de clienţi şi-au luat creditul online, iar 80% dintre creditele online au fost accesate şi aprobate prin mobil.

 

Sursa: europafm.ro

Raisa Iosif

Studentă a Facultății de Drept și absolventă a celei de Științe politice, nu pot funcționa fără cafea și fără a fi mereu ocupată. Sunt fană înrăită a serialelor și ador mâncarea chinezească.

Lasă un comentariu

Vezi ofertele Eco Vera - producator Fose septice.

autonapoca.ro

Ultimele articole

Facebook

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.