Tema celei de-a 17-a ediții a celui mai longeviv eveniment din țară dedicat dezvoltării personale și orientării în carieră este Game of Professions. Evenimentul își propune să ofere tinerilor oportunitatea de a interacționa direct cu angajatorii și sfaturi pentru a-și urma pasiunile și visurile profesionale cât mai potrivit pentru fiecare în parte. Obiectivul BuzzCamp este acela de a-i îndruma pe participanți corect atât pe plan profesional, cât și pe cel personal, iar speakerii motivaționali și persoanele publice prezente le vor împărtăși din experiența proprie.
La ediția din Cluj-Napoca, Engie, P&G, Telus, BRD, ECDL, Aquacarpatica, HeidelbergCement, HPE, Accenture și Evomag se numără printre companiile în căutarea profilelor specifice de studenți și absolvenți pe care să îi recruteze în programele lor de formare. Evenimentul va acoperi de această dată opt județe: București, Iași, Cluj, Timișoara, Craiova, Brașov, Sibiu și Constanța, iar până în prezent s-a bucurat de atenția unui număr de 18.000 de participanți și peste 100 de companii.
Participarea la BuzzCamp este gratuită, însă locurile sunt limitate și necesită o înscriere prealabilă pe www.buzzcamp.ro/event sau https://goo.gl/IGw8hI.