Certificarea ISO 9001 reprezinta unul dintre standardele Sistemului de Management al Calității Obiectivului care stabileste cerintele internationale pentru sistemul de management al calității in orice domeniu, cum ar fi industria, comertul, serviciile sau transportul. Managementul calitățiii reprezinta ceea ce practica organizatiile pentru a asigura produse si servicii in conformitate cu cerintele clientilor sai, motivul pentru care este si foarte importanta obtinerea unui asemenea certificat. Prin obtinerea acestui certificat demonstrati ca firma/ intreprinderea dumneavoastra pune accent pe calitate si pe satisfacerea clientului.
Care sunt avantajele unei certificari ISO 9001?
- firma dumneavoastra va dispune de un management de calitate si va oferi produse si servicii de o calitate superioara recunoscute atat pe plan national, cat si pe cel international;
- cuvantul-cheie in compania dumneavoastra va fi „calitatea”;
- vor fi reduse la minim costurile de productie;
- produsele sau/si serviciile oferite vor fi apreciate ca fiind net superioare;
- posibilitati mai largi de dezvoltare prin largirea segmentelor de piata, care va erau pana in momentul obtinerii certificarii inaccesibile.
In prezent ISO 9001 este standardul cu cea mai larga raspandire si aplicare in ceea ce priveste asigurarea indeplinirii conditiilor de calitate ale bunurilor si serviciilor pe care un furnizor le ofera clientilor sai, de aceea ISO 9001 este folosit de majoritatea firmelor indiferent de marime sau mediul in care isi au activitatea.