Verifică data publicăriii
Dacă doreşti să îţi lansezi o afacere - fie şi ea cât de mică, e bine să fii puţin cam la curent, indiferent de domeniu. În special dacă vrei să mergi pe varianta online. Cărţile publicate recent acoperă un spectru mult mai larg decât cele publicate...să zicem că...acum 5-10 ani.
Verifică acreditările
Are acel nene sau acea tanti habar despre ce vorbeşte? Are un dram de experienţă reală? Sau sunt doar poveşti cu peşti? Aruncă o privire asupra biografiei autorului, înainte să o cumperi.
Răsfoieşte-o
Uită-te la titlurile capitolelor, la stilul autorului şi dacă poţi, pe cât posibil, să verifici dacă acea carte este potrivită pentru dorinţele tale. De exemplu, dacă tu doreşti să citeşti doar despre marketing online, de ce ţi-ai cumpăra o carte în care sunt relatate toate tipurile de marketing? O carte centrată pe un anumit domeniu va intra în toate detaliile, fie şi ele cât de mici.
Evaluează-ţi opţiunile
Dacă doreşti să o cumperi o carte de pe internet, ar fi recomandat să aflii cât de multe detalii poţi despre ea, în special dacă are un preţ relativ ridicat. Dacă îţi place şi e utilă, nu vei regreta atât de mult. Dacă nu...eh.
p.s.: nu uita să îţi iei notiţe din ele. Îţi vor fi foarte utile pe viitor.
Încearcă să nu faci rabat de la calitate, doar din cauza preţului
Dacă simţi că o carte îţi este adresată, nu evita să o cumperi doar pentru că e puţin cam prea scumpă. S-ar putea să-ţi fie de un real folos. Deşi, desigur, poţi oricând aştepta să se ieftinească sau poţi să o cumperi împreună cu un prieten. Dar nu renunţa la ea. Nu se ştie câţi bani îţi poate aduce pe viitor. *winkwink*
sursă foto: tumblr.com