Creează-ți propriul stil
Alege-ți câteva piese vestimentare care să te reprezinte și care să adauge o notă de distincție garderobei tale. O eșarfă fină, multicoloră, sau o bijuterie deosebită; un papion sau o cravată cu un pattern ieșit din comun pot fi amprentele tale vestimentare: cu un accesoriu aparte adăugat la ținuta ta zilnică vei părea mult mai cizelat și, cu siguranță, vei ieși în evidență. Poate multora nu le va plăcea stilul tău. Tu trebuie să-l porți cu încredere și să te simți bine în pielea ta.
Fii la curent cu lectura potrivită
Abonează-te la toate publicațiile care țin de munca ta și ai grijă să le înșiri pe birou sau să fii vazut cu ele. Ținând pasul cu noile apariții din domeniul tău, vei părea mult mai preocupat de cariera ta și mai competent! Nu te limita când vine vorba de a face lucruri extra. Distribuie pe rețeaua ta de socializare orice articol sau știre din domeniul tău. Acceptă provocarea de a răspunde la postări din anumite forumuri care au ca subiect de discuție elemente din aria ta de expertiză. Fii activ în orice activitate care implică domeniul tău și arată și altora de ce ești pasionat.
Lucrează-ți cunoștințele
Daca ești un împătimit al tehnologiei sau specialist în restaurante, fă în așa fel încât să afle toată lumea: dacă cineva își caută un laptop, sugerează-i câteva mărci și locurile de unde l-ar putea cumpăra. Vei fi poreclit „expert” și toată lumea va veni la tine să-ți ceară sfaturi. Fii întotdeauna deschis în a oferi indicații și în a împărtăși din cunoștințele pe care le deții.
Investește în dotări
Pentru o carieră stralucită trebuie să ai cel puțin un accesoriu de birou care „să dea bine”: un stilou de argint șic sau o agendă electronică plată, de ultimă generație. Când te vei prezenta la o ședință astfel echipat, vei părea foarte bine organizat. Demonstrează că ești pasionat de ceea ce faci nu doar prin abilitățile tale practice, ci și prin ceea ce ai. Fii mereu gata să iei notițe și să înveți ce e mai bun de la alții. Pune în aplicare fiecare lucru mărunt care ți se pare bun și practic și consideri că s-ar potrivi și în munca ta.
Sursă foto: gandeste-pozitiv.ro