Campania este adresată liceenilor şi studenţilor din Cluj-Napoca şi vizează stresul tipic perioadei de adolescenţă, apărut de cele mai multe ori din cauza necesităţii de adaptare la noi medii sau din pricina unui stil de viaţă haotic. Campania a debutat săptămâna aceasta cu distribuirea unor print-uri pe care se regăsesc informatii utile despre modalităţi de a reduce stresul, prezentate într-o manieră amuzantă. Împărţirea a avut loc în puncte "cheie" ale oraşului, precum în staţiile de autobuz, în apropierea şcolilor şi a facultăţilor sau în apropierea cafenelelor şi a locurilor de socializare îndrăgite de tineri.
Derularea campaniei va continua cu un workshop de management al stresului destinat aceluiaşi grup ţintă, având ca invitat pe psihologul si psihoterapeutul Adelina Mureşan (21 mai, 2014, la Facultatea de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, ora 20.00, sala III/2.)
Ideea campaniei a luat formă în urma unei teme primite de 3 studenţi de la departamentul de comunicare (secţia de Publicitate) a Universităţii Babeş Bolyai, prin care li s-a cerut să studieze o problemă socială şi să implementeze o campanie în această privinţă.
Aceştia au creat şi o pagină de facebook unde se pot găsi informaţii suplimentare legate de viitorul campaniei sau de problema abordată: http://facebook.com/destresare
e chiar tare ideea!