Lansarea unui site pentru afacerea ta – optional sau necesar?

Scris de 

Trăim în era digitală, înconjurați de rețele sociale, bloguri, auzim zilnic de SEO, marketing online, branding și conștientizăm faptul că, în ziua de astăzi, dacă nu ești pe internet... nu exiști!

 

Iar din ce în ce mai mulți studenți au descoperit că pot să facă bani frumoși din online. Fie că s-au îndreptat spre blogging, freelancing pe partea de scris, optimizat, campanii etc. sau au un site pentru propria lor afacere, ei au înțeles importanța acestui mediu și s-au adaptat acestei ere tehnologizate.

Desigur, nu toată lumea își face site din același motiv. Unii sunt pasionați de gătit, de make-up, pescuit sau filosofie, au multe de spus în acel domeniu și s-au prins că nu ar fi o idee rea să înceapă să își împărtășească gândurile, opiniile, hobby-urile. Alții și-au propus din start să-l monetizeze, în special dacă au un produs sau un serviciu de promovat. Și aici nu mă refer doar la micile business-uri precum accesorii handmade, servicii de pensat și manichiură sau instalări Windows, deși sunt foarte căutate.

 

Mulți studenți construiesc afaceri foarte bine adaptate pieței, iar aici nu enumăr decât agenții de prestare servicii (IT, dezvoltare aplicații, campanii marketing și publicitate, organizări evenimente, etc.), magazine online, traduceri, etc. Iar pentru a te putea promova, crearea unui site nu mai este opțională.

 

Dacă pentru un blogger există și varianta platformelor de găzduire gratuită (Wordpress, Blogger), pentru o firmă/ un brand este esențial să creezi un site care să inspire profesionalism, seriozitate și grijă pentru detalii. Așadar, hai să vedem de ce trebuie să ții cont înainte de a-ți lansa pagina web.

 

În primul rând, alege un hosting bun și achiziționează-ți un domeniu (preferabil .ro sau .com). Recomandarea mea ar fi un server dedicat, de la o companie de încredere, precum NixServers. Dacă vrei să obții rezultate, va trebui să investești timp și energie pentru optimizarea site-ului, crearea de conținut și realizarea unui design modern, atrăgător pentru vizitatori.

 

Tocmai din acest motiv, ai nevoie de un server cu viteză mare, care să-i permită paginii să se încarce rapid, cu un spațiu de stocare suficient pentru tot conținutul site-ului și, mai ales dacă nu îți este foarte cunoscut domeniul, poți opta și pentru server management. Cu alte cuvinte, poți lăsa profesioniștii să se ocupe de partea tehnică, timp în care tu te poți concentra pe alte aspecte ale afacerii tale. Totuși, altă variantă ar fi să alegi un server dedicat ieftin și să investești mai mult în promovare.

 

Apoi, trebuie să fii isteț și să actualizezi constant site-ul, chiar dacă produsele/ serviciile tale sunt aceleași. Ai posibilitatea de a crea un blog, ca o extensie a site-ului tău, unde poți include testimoniale, galerii foto sau orice alt conținut original și relevant. Desigur, poate nu vei avea un trafic uriaș din prima săptămână, însă cu o strategie bună, poți ajunge să câștigi bine doar din această activitate.

 

Iar nu în ultimul rând, cu cât depui mai mult efort și pasiune în ceea ce faci, cu atât rezultatele vor fi mai satisfăcătoare. De acord?

 

Sursa foto : elitegeeks.com

Isabela Latiș

Absolventă a facultății de Jurnalism, content writer la CampusCluj.ro, pasionată de fashion, publicitate și mediul online. Ador călătoriile, fotografia și cărțile bune.

Website www.bloggerissa.com

Lasă un comentariu

Vezi ofertele Eco Vera - producator Fose septice.

autonapoca.ro

Ultimele articole

Facebook

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.