Prin hub-ul digital, întreprinzătorilor din Cluj li se deschide accesul la educație introductivă în domeniul marketingului digital prin:
- cursuri online gratuite, în urma cărora se pot obține certificări recunoscute de Google și IAB Europe;
- serii de evenimente offline orientate pe marketing digital, desfășurate în țară;
- deschiderea unor hub-uri regionale în marile orașe din România, unde se vor desfășura sesiuni de consultanță gratuită, personalizate fiecărui business în parte.
Nevoia de a deschide astfel de ateliere digitale este derivată din clasamentul DESI 2017 (Indicele Economiei și Societății Digitale), în cadrul căruia România ocupă ultima poziție în rândul celor 28 de state membre UE. În pofida faptului că mediul urban beneficiază de o acoperire bună de conexiuni în bandă largă de mare viteză și că gradul de adoptare a serviciilor mobile este ridicat în rândul consumatorilor, rata de digitalizare și competențele în domeniul online rămân la un nivel scăzut.
Evozon este partenerul tehnologic și operațional al Google pentru implementarea proiectului în Cluj, Timișoara și alte orașe din Transilvania. Evozon coordonează activitatea studenților activi în cadrul hub-urilor. Cei interesați pot găsi mai multe detalii accesând linkul: https://atelieruldigital.evozon.com/.
Citește și:
---> Top 5 cele mai populare jocuri de cuvinte pentru telefoanele cu Android
---> In topul clasamentului Shanghai 2017 se afla Universitatile Harvard si Stanford