O stație ITP care arată că îi pasă de clienții săi aduce un plus valoare atât din punct de vedere al creșterii clienților cât și din punct de vedere financiar. Mai mult, o stație ITP căreia îi pasă de studenți este o stație care se implică în evoluția societății și care arată că îi pasă de sistemul educațional din țara noastră. Un student poate să aibă acces la ceea ce înseamnă o stație ITP, să observe tot ceea ce se întâmplă acolo și îi sunt explicate practic toate sistemele mecanice, electrice și electronice ale mașinilor care îi calcă pragul.
Stații ITP se adresează în special studenților la facultățile de automotive, care se pregătesc ca și ingineri mecanici și pentru care nu este de ajuns să citească o carte sau să vadă niște poze cu un ansamblu motor. Un student trebuie să facă practică și Stații ITP a înțeles acest lucru și mai mult, vine în întâmpinarea lor.
Este foarte probabil ca unii dintre acei studenți să se întoarcă să lucreze într-o stație ITP, ceea ce ar însemna că este deja pregătit pentru ceea ce urmează să întâmpine acolo și este pregătit pentru a crește productivitatea stației ITP.
Având contact cu tehnologii noi de lucru, pentru un student este mult mai ușor să se adapteze la noi platforme, la utilizarea calculatoarelor sau a tabletelor, decât un inginer care a lucrat cu hârtii timp de zeci de ani. Din acest motiv, Stații ITP face un prim pas înspre studenți, încercând să îi îndrume, să le arate care este calea pe care trebuie să o apuce și ce ar trebui să facă în acest sen.
Stații ITP oferă prețuri mici pentru că în acest fel consideră că mulțumesc clienții și respectă un mediu concurențial corect, conferindu-și totodată o poziție integră pe piață. Sunt sisteme de management diferite atunci când alegi să ai prețuri mari în detrimentul unui număr mare de clienți, sau să ai prețuri mici și să atragi cât mai mulți clienți.