Principalele atuuri ale VW care o fac si astazi o masina foarte apreciata sunt :
- fiabilitate ridicata
- costuri decente la piese Volkswagen
- masini per total foarte apreciate de proprietari (ex vw golf sau passat)
- pret de revanzare foarte bun
(P) Ti-ai echipat masina de iarna? Anvelopa iarna Goodyear UltraGrip 8 195/65 R15 91T la 256 lei ---> http://bit.ly/YGenNj
Daca am vazut atuurile masinilor sa vedem si care au fost cele mai populare modele, care se afla si astazi in productie :
3. VW Passat
Modelul a fost lansat pe piaţă în 1973 şi a fost vândul în 15,5 milioane de exemplare. În momentul lansării VW Passat, sub capota acestuia se regăseau două motoare, ambele cu patru cilindri. Unul de 1,3 litri care dezvolta 54 CP, iar celălalt avea o cilindree de 1,5 litri capabil să dezvolte o putere de 84 CP.
In 2014 a ajuns la a 8 a generatie si pe langa motoarele pe ultima generatie pe diesel si benzina, va fi disponibila si o varianta hibrid. Noutatea absolută pe care o aduce Volkswagen Passat constă în platforma MQB, folosită deja și de a șaptea generație a compactei VW Golf.
2. Beetle
Masina de care pomeneam si in deschiderea articolului. Acesta a fost vânduta din 1933 în 23,5 milioane de exemplare. Această valoare a volumului de vânzări este din 1933 până în 2011.
Cultura hippie din anii 60 din America a reuşit să facă din VW Beetle o legendă mai mare decât era până atunci. O maşină cu un design drăguţ, ieftină, uşor de reparat şi rezistentă, Beetle a devenit rapid un simbol al hippioţilor.
În 1998 Volkswagen a decis reinventarea modelului, schimbându-şi publicul ţintă. New Beetle are forme mult mai rotunde decât predecesorii săi şi un preţ destul de piperat, făcându-l automobilul perfect pentru domnişoarele răsfăţate.
1. Golf
Locul 1 este ocupat de binecunoscutul model VW Golf, care de la lansare (1974) până în prezent a fost vândut în 27,5 exemplare, fiind practic cel mai bine vândut model VW din toate timpurile.
Cariera lui Volkswagen Golf a depășit de mult ideea de „automobil al poporului”. Privită din punctul de vedere al evoluției de la necesitate la stil de viață, „cariera” lui Golf se aseamănă izbitor de mult cu „performanța” gadgeturilor Apple sau „faima” ochelarilor de soare Ray-Ban Aviator. În toate aceste situații, ingeniozitatea conceptului a determinat clienții să se „mândrească” cu imaginea produsului pe care îl folosesc, fără a atrage atenția din prisma prețului.
Sursa foto : cargurus.com